06-09 Прийняття на квартирний облік

ВІДОМОСТІ ПРО ПОСЛУГУ

30 днів.

 

Відділ по обліку та розподілу житлової площі


Затвердження виконавчим комітетом міської ради рішення про розгляд житлових питань.


1. Письмова заява (Додаток 1);

2.1. Для мешканців багатоквартирних житлових будинків Довідка про склад сім’ї з місця проживання та реєстрацію за формою, установленого зразку згідно Додатку 2 (дійсна протягом місяця);

2.2. Для мешканців приватного сектору Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку/ осіб, затверджену Наказом Міністерства праці та соцполітики України від 22.07.2003 №204;

2.3.Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом міської ради за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 №207;

3. Копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї / при поданні копії паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання /, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера громадянинові та членам його сім’ї ,завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства / не подаються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки /;

5.Копії документів, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї /свідоцтва про народження,свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу/, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

6. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;

7. Довідка з місця роботи (за необхідністю);

8. Для непрацюючих жінок довідку з УСЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку та отриманні допомоги за дитиною;

9. Довідка про наявність нерухомого майна (КП “Бюро технічної інвентаризації”) (за необхідністю);

10. Інформація з реєстру речових прав на нерухоме майно щодо суб’єкта (на всіх членів сім’ї, які будуть прийняті на облік, потребуючих поліпшення житлових умов);

11. Копія інвентарної справи, правовстановлюючих документів на житловий будинок чи квартиру де зареєстрована особа, яка має бажання стати на квартирний облік, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

12. Громадянам, які тривалий час проживають за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві

приватної власності, необхідно надати договір найму (оренди), оформлений нотаріально;

13. Громадянам, які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам, необхідно надати Акт обстеження з метою визначення відповідності санітарним та технічним вимогам, визнання житлового будинку (жилого приміщення) непридатним для проживання.

14. Інші документи за необхідністю.

15. Паперовий швидкозшивач.

* Потрібно пред’явити оригінали тих документів, копії яких надаються до ЦНАП;

 

Послуга безоплатна.


Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді та перевіряти стан їх виконання

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Зареєструватися на прийом

За допомогою даного сервісу Ви зможете онлайн зареєструватися на прийом для отримання послуги та відвідати нас у визначений день і певний час