06-09 Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

ВІДОМОСТІ ПРО ПОСЛУГУ

30 днів.

 

Відділ по обліку та розподілу житлової площі


Розпорядження керівника Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації.


1. Письмова заява (Додаток 1);

2.1. Для мешканців багатоквартирних житлових будинків Довідка про склад сім’ї з місця проживання та реєстрацію за формою, установленого зразку згідно Додатку 2 (дійсна протягом місяця);

3. Для мешканців приватного сектору Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку/ осіб;

4.Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим комітетом міської ради за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 №207;

5. Копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї / при поданні копії паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання /, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

6. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера громадянинові та членам його сім’ї ,завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства / не подаються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки /;

7.Копії документів, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї /свідоцтва про народження,свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу/, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

8. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;

9. Довідка з місця роботи (за необхідністю);

10. Для непрацюючих жінок довідку з УСЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку та отриманні допомоги за дитиною;

11. Довідка про наявність нерухомого майна (КП “Бюро технічної інвентаризації”) (за необхідністю);

12. Копія інвентарної справи, правовстановлюючих документів на житловий будинок чи квартиру де зареєстрована особа, яка має бажання стати на квартирний облік, завірені в установленому порядку згідно чинного законодавства;

13. Громадянам, які тривалий час проживають за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві

приватної власності, необхідно надати договір найму (оренди), оформлений нотаріально;

14. Громадянам, які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам, необхідно надати Акт обстеження з метою визначення відповідності санітарним та технічним вимогам, визнання житлового будинку (жилого приміщення) непридатним для проживання.

15. Інші документи за необхідністю.

16. Паперовий швидкозшивач.

* Потрібно пред’явити оригінали тих документів, копії яких надаються до відділу з надання адміністративних послуг Слов'янської міської ВЦА

 

Послуга безоплатна.




Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді та перевіряти стан їх виконання

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Зареєструватися на прийом

За допомогою даного сервісу Ви зможете онлайн зареєструватися на прийом для отримання послуги та відвідати нас у визначений день і певний час