100-03 Реєстрація місця проживання/перебування, в тому числі з одночасним зняттям з реєстрації

ВІДОМОСТІ ПРО ПОСЛУГУ

У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів.Увага! Для отримання послуги необхідно безпосередньо звернутися до органу реєстрації. Замовлення онлайн передбачає попередній розгляд документів (консультація).

 

Відділ з ведення реєстраційного обліку місця проживання та місця перебування фізичних осіб


Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Відомості про реєстрацію місця перебування — до довідки про звернення за захистом в Україні.

Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1994 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1 до Правил, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2 до Правил;

у формі картки (зразка 2015 року) — шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру.

У разі непідключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

 




1. Паспорт громадянина України/ПТП/ППП/довідка про звернення за захистом в Україні

2. Довідка про реєстрацію місця проживання/Витяг з ЄДДР/ Довідка з ЄДДР (подається у випадку, якщо документ, що посвідчує особу оформлено у вигляді ID-картки)

3. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі /на право перебування у соціальній установі/ на реєстрацію за адресою військової частини (у випадку реєстрації за згодою власника/співвласників подаються додатково їх паспорти)

4. Рішення органу опіки та піклування про дозвіл на реєстрацію місця проживання (подається у випадку, коли власником/співвласником житла є неповнолітня особа/недієздатна особа)

5. Рішення органу опіки та піклування про дозвіл на зняття з реєстрації місця проживання (подається у випадку перереєстрації недієздатної особи/ дитини, позбавленої батьківського піклування/дитини - сироти )

6. Військовий квиток/ посвідчення про приписку (встановленого зразка з відміткою Слов’янського військомату, подаються для військовозобов’язаних)

або Довідка про проходження служби (подається військовослужбовцями, працівниками органів поліції, СБУ, прокуратури, ДСНС тощо)

7. Документ, що підтверджує повноваження особи як представника - довіреність, рішення суду про призначення опікуном/піклувальником (подається у випадку подання заяви представником та паспорт представника)

8. Документи, що підтверджують зміну персональних даних (за наявності, у випадку зміни)

 


 

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку - у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку - у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII, мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Код ЄДРПОУ 37967785

Банк одержувача (ГУДКСУ) – казначейство України (ЕАП)

Отримувач – Слов’янське УК/м.Слов’янськ

Код банку 899998

Номер рахунку (IBAN) UA818999980334129879000005658

ККДБ 22012500




Інформаційна картка

Увага! Якщо після здійснення реєстрації місця проживання особи одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання буде встановлено, що особа не повідомила про реєстрацію місця проживання разом з нею за попередньою адресою малолітніх дітей, обидві дії скасовуються на підставі письмового рішення органу реєстрації, про що письмово повідомляється особі.

Замовити послугу онлайн можна через персональний кабінет або Портал державних послуг iGov

Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді та перевіряти стан їх виконання

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Зареєструватися на прийом

За допомогою даного сервісу Ви зможете онлайн зареєструватися на прийом для отримання послуги та відвідати нас у визначений день і певний час