ШЕРИНГ ДОКУМЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ ДІЯ

ШЕРИНГ ДОКУМЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ ДІЯ

 

 Шеринг – це новітній спосіб надання копій цифрових документів. Він збільшив ефективність роботи ЦНАПів і скоротив час на обробку та перевірку документів заявників. Шеринг — це отримання копій цифрових документів підписаних особистим КЕП користувача Дії.

 

Для шерингу документа вам потрібно:

  • Відкрити його у застосунку Дія;
  • Працівник ЦНАПу зісканує сформований Дією штрих-код;
  • Після цього ви надасте дозвіл на його шеринг у застосунку Дія;
  • Цифрова копія документа буде надіслана до інформаційної системи ЦНАПу.

 Користувач може поділитися копіями таких документів:

- Біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт

- Картка платника податків

 

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.

Більше інформації та інструкції з практичного використання можна дізнатися за посиланням: https://paperless.diia.gov.ua/instruction/sering

 

 

 

 



Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді та перевіряти стан їх виконання

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Зареєструватися на прийом

За допомогою даного сервісу Ви зможете онлайн зареєструватися на прийом для отримання послуги та відвідати нас у визначений день і певний час