ДО УВАГИ ІНФОРМАЦІЯ шодо надання послуг, які відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України

ДО УВАГИ ІНФОРМАЦІЯ шодо надання послуг, які відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України

 

 

Що сталося?
Нещодавно відбулася наймасштабніша за останній час кібератака на державні реєстри України, які знаходяться в компетенції Міністерства юстиції. Фахівці працюють цілодобово для якнайшвидшого відновлення сервісів.
На якому етапі відновлення?
Завершується підготовчий етап відновлення інфраструктури.
Посилено кіберзахист.
Є резервні копії даних, що гарантує повне відновлення всіх сервісів.
Очікується, що роботу реєстрів відновлять упродовж двох тижнів.
Як забезпечуються послуги зараз?
Запроваджено тимчасові механізми на базі паперових носіїв. Усі дії, здійснені поза реєстрами, будуть внесені до системи після відновлення.
Інформацію про порядок надання послуг можна знайти на офіційних ресурсах Міністерства юстиції та міжрегіональних управлінь юстиції.
Які послуги доступні?
• Реєстрація актів цивільного стану (ДРАЦС): здійснюється в паперовій формі. Онлайн-послуги (подання заяв, отримання витягів, «єМалятко», апостиль) тимчасово недоступні. ЦНАПи не надають відповідних послуг.
• Нотаріуси: проводять дії, які не потребують доступу до реєстрів, з використанням спеціальних бланків. Дані вносяться до реєстрів пізніше.
• Банкрутство: відомості надаються у формі інформаційних листів за відповідними запитами.
Надсилати електронні запити можна на електронну пошту #центральнаюстиція zvernennya.just@gmail.com
• Виконавче провадження: працюють альтернативні механізми, включаючи паперові постанови, перевірка майнового стану боржників на місці, накладення/зняття арештів на грошові кошти.
• Реєстрація нерухомості та бізнесу: Реєстрація прав на нерухомість, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань припинена через неможливість роботи без доступу до реєстрів. Проте фахівці надають відповідні консультації та залишаються на звʼязку, аби підготувати документи для безвідмовної реєстрації, коли відновиться робота реєстрів.
Пріоритети відновлення реєстрів:
1. Єдиний реєстр довіреностей, реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів, Спадковий реєстр.
2. Наступні у черзі — Державний реєстр актів цивільного стану, ЄДР і ДРРП
Куди звертатися?
• Гаряча лінія безоплатної правничої допомоги: 0 800 213 103
• Гаряча лінія виконавчої служби: 0 800 356 917
Щодо роботи інших підрозділів:
місто Київ, Київська область - тел. (044) 279 85 41
Черкаська область, м. Черкаси - тел. (0472) 33 29 48
Хмельницька область м. Хмельницький - тел. (0382) 65-22-96
Вінницька область, м. Вінниця - тел. (0432) 66 11 76
Житомирська область, м. Житомир - тел. (0412) 47-29-35
Дякуємо за розуміння та терпіння! Команда Міністерства юстиції України докладає всіх зусиль, щоб повернути сервіси у повному обсязі.



Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді та перевіряти стан їх виконання

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Зареєструватися на прийом

За допомогою даного сервісу Ви зможете онлайн зареєструватися на прийом для отримання послуги та відвідати нас у визначений день і певний час